עורכת דין לענייני גירושין בתל אביב

לשאלה או יעוץ בנושאים משפטיים

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם

למאמרים נוספים

ההבנה שאותה זוגיות של לפני שנים שינתה את פניה וכבר לא מספקת אתכם כמו בעבר אינה פשוטה. אומנם כולנו יודעים שהרבה אנשים בוחרים להתגרש בישראל, אך בפועל, כשזה מגיע אלינו, זה נראה כאילו סוף העולם מתקרב. חשוב שתדעו: זה לא במקרה שאנשים נוהגים לומר שגירושין הם גם התחלה חדשה, כי האמת היא שזה נכון. אתם אומנם מפרקים את מה שחשבתם שהוא המשפחה שלכם, אך בעתיד אתם תראו שתרגישו טוב יותר ובהחלט יש סיכוי גדול שתקימו משפחה חדשה. מגיע גם לכם להיות מאושרים ואין ספק שמגיע לכם לגדל את הילדים בסביבה טובה ותומכת יותר, אז למה לדחות את העניין? מה שכן, חשוב גם לבדוק איך אתם עושים את זה בדרך הכי טובה שיש. בין אם אתם צופים שיהיו ביניכם חילוקי דעות ובין אם נדמה לכם שהכול הולך להיות חלק, אל תוותרו על שירותיה של עורכת דין לענייני גירושין בתל אביב.

כיצד עורכת דין תוכל לעזור לכם לעבור את הגירושין בצורה חלקה יותר?

האמת היא שבסופו של דבר מי שיקבע איך ייראו הגירושין שלהם, זה רק אתם. אתם הם אלה שתחברו האם להקל אחד על השנייה והאם ללכת זה לקראת זו או לא. עוה"ד תוכל רק לעזור לכם ולכן חשוב להבין שאפילו אם אתם בוחרים לכם עוד היום עורכת דין לענייני גירושין בתל אביב זה לא שהיא תעשה את העבודה במקומכם. מה שכן, עורכת הדין תדע לתדרך אתכם, להזכיר לכם באיזה סוגיות חשוב לדון והיא גם תעזור לכם להגיע להבנות והסכמים שונים. כולנו יודעים שקיימים מושגים כמו "משמורת ילדים", "מזונות אישה" וכדומה, אך מה זה אומר בפועל? ומה יכולה להיות הבחירה הנכונה ביחס לסיטואציה הספציפית שבה אתם נמצאים? אין על כך תשובה אחת נכונה. מה שכן, אותה עורכת דין שעל שולחנה תניחו את המקרה שלכם, תוכל לעזור לכם בצורה מקצועית. זה אומר שבסופו של דבר, אם באמת תשכילו לבחור עורכת דין עם כמה שיותר המלצות, הליך הגירושין יסתיים מהר יותר מכפי שאתם חושבים. יש לקחת בחשבון גם את העובדה שיש היום לא מעט עורכות דין שהן גם מגשרות, ואין ספק שזה עוד שירות שאולי כדאי לכם לשקול. לא פעם בגישור ניתן להגיע לתוצאות יפות, מהירות והרבה יותר זולות, אז למה לחשוב פעמיים?

עורכת דין שתוכלו לסמוך עליה תמיד

כאשר אתם מחפשים עורכת דין לענייני גירושין בתל אביב, נושא ההמלצות זה לא הדבר היחיד שחשוב. אומנם זה ברור שלא תפנו לעורכת דין שאין לגביה המלצות רבות, אך מעבר לכך יש עוד כמה דברים שכדאי לבדוק. לדוגמא: מה ההשכלה של עורכת הדין? והאם היא יכולה להיות זמינה עבורכם תמיד? או שאולי היא שייכת לאותם אנשי מקצוע שתקבלו אצלם מענה רק במהלך פגישות מסודרות? כמו כן, אנחנו ממליצים לכם גם לדבר עם עוה"ד על שכר הטרחה שלה, כי נגמרו הימים שבהם כל עורכת דין יכלה לגבות איזה סכום שהתאים לה. אומנם זה נכון שבסופו של דבר עוה"ד היא זו שתיתן לכם הצעת מחיר, אך אל תשכחו שיש לכם גם עוד הרבה אלטרנטיבות אחרות. לכן, אם אתם יכולים לדבר מראש עם עוה"ד על הצעת המחיר שלה, להבין כמה יעלה לכם התהליך ומה בדיוק כולל השירות, למה שתוותרו על כך? זו הדרך להבין כמה הגירושין יכולים לעלות לכם, פחות או יותר, וכך תוכלו להתכונן לקראת העתיד גם מבחינת ההוצאה הכלכלית.

המלצות על שירותי המשרד

גלי הופמן
גלי הופמן
23/02/2023
יחס אישי , מקצוענות
גלית מור יוסף
גלית מור יוסף
22/06/2022
עורכת דין שהיא קודם כל בן אדם ,מקצועיות שאין שני לה לא בכדי כל התיקים שלה מנצחים רודפת צדק ואמת כאשר טובת הילד עומדת לנגד עיניה נמצאת בתיקים הכי סבוכים ומוכיחה את האמת כל פעם מחדש באומץ וחוכמה עושה את הבלתי ייאמן
rinat shavit
rinat shavit
22/06/2022
כמו נווה מדבר, מצאתי עורכת דין ישרה, מקצועית ביותר, אדיבה, אנושית והוגנת. על רופאים אומרים:" מלאכים בלבן", אבל גם כאן עוסקים בדיני נפשות, ולכן לעורכת הדין שירה שואף דגן מגיע התואר:מלאכית בגלימת הפרקליט.
DIANA LEVI
DIANA LEVI
22/06/2022
עורכת דין משכמה ומעלה,נלחמת עבור לקוחותיה!

ייעוץ משפטי דיסקרטי בנושא משפחה

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם